Η Allianz Ελλάδος βρίσκεται για έκτη συνεχή χρονιά στην πρώτη θέση ανάμεσα σε κορυφαίες εταιρείες της ασφαλιστικής αγοράς που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας και πετυχαίνει τον υψηλότερο Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (NPS – Net Promoter Score) στον τομέα των Γενικών Ασφαλίσεων.
Ο δείκτης Net Promoter Score είναι ένα πολύτιμο και αξιόπιστο εργαλείο μέτρησης ικανοποίησης του πελάτη αναγνωρισμένο διεθνώς. Από το 2006 η Allianz Ελλάδος πραγματοποιεί την έρευνα NPS σε συνεργασία με την MRB Hellas, την κορυφαία εταιρεία ερευνών, και σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο Όμιλος Allianz. Η εταιρεία μέσω ενός ερωτηματολογίου αξιολογεί την πρόθεση τρίτων να συστήσουν την εταιρεία σε νέους πελάτες, άλλωστε αυτός είναι και ο κορμός των ερευνών NPS, αλλά στοχεύει και στο να αξιολογηθεί η συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη. Τέλος, εξετάζεται και η επαφή του καταναλωτή με τα διαφορετικά «κανάλια» επικοινωνίας του Βrand.
Παράλληλα με τις διακρίσεις της Allianz στην Ελλάδα, ο όμιλος κατόρθωσε για δεύτερη συνεχή χρονιά να κατακτήσει τον τίτλο του #1 ασφαλιστικού brand παγκοσμίως! Σύμφωνα με την Interbrand και την πλήρη έκθεση για τα Top 100 brands (www.bestglobalbrands.com) η Allianz εκτός από την πρωτιά στον κλάδο της, κατάφερε να εξασφαλίσει θέση ανάμεσα στα 40 κορυφαία brands σε όλο τον κόσμο! Οι κατατάξεις αυτές έχουν διττή σημασία, καθώς, αφενός αποδεικνύουν την ολοένα αυξανόμενη δυναμική του brand και αφετέρου επιβεβαιώνουν την προτίμηση και εμπιστοσύνη που δείχνει ο καταναλωτής στον όμιλο.
Κάθε διάκριση, μικρή ή μεγάλη, αποκτά άλλη διάσταση και βαρύτητα στους δύσκολους και ιδιαίτερους καιρούς που διανύουμε και δίνει ώθηση σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό της Allianz να συνεχίσει να βελτιώνει τις υπηρεσίες ασφάλισης που παρέχει θέτοντας τον πήχη ακόμα υψηλότερα!